رونمایی از ۴ محصول دانش بنیان در شیراز

رونمایی از ۴ محصول دانش بنیان در شیراز به گزارش لینك بگیر با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از ۴محصول دانش بنیان در مركز خدمات كسب و كارشهرك فناوری صنایع شیمیایی شیراز رونمایی گردید.


به گزارش لینك بگیر به نقل از ایسنا، با حضور محسن صالحی نیا، معاون وزیر و مدیرعامل شركت شهرك های صنعتی ایران از چهار محصول دانش بنیان شامل تجهیزات ازدیاد برداشت مخازن نفتی و تجهیزات صنایع نفت و گاز در شیراز رونمایی گردید.
این محصولات شامل دستگاه سانتریفیوژ قطره نفت با كاربردی در روش های ازدیاد برداشت از میادین نفتی، لباس ضد اشعه با استفاده از فناوری نانو، غشای سرامیكی با كاربرد تصفیه آب و پساب های صنعتی و شیر سوزنی فشار بالا ۱۰۰۰ psi بود.
معاون وزیر، صنعت، معدن و تجارت در این مراسم بر پشتیبانی از شركت های دانش بنیان با هدف استقرار در شهرك های صنعتی تصریح كرد و اظهار داشت: از حضور واحدهای دانش بنیان در شهرك صنعتی حمایت می شود.
محسن صالحی نیا در ادامه با اشاره به تلاش متخصصان این شركت دانش بنیان مستقر در طراحی و ساخت نسل جدید تجهیزات ازدیاد برداشت از مخازن نفتی، اظهار داشت: با تلاش و همت متخصصان جوان دانشگاهی در این مجموعه دانش بنیان اقدامات مناسبی برای تكمیل زنجیره تولید و رفع نیازهای كشور انجام شده است.
وی حضور نخبگان دانشگاهی در این شركت دانش بنیان را نقطه قوت این شركت دانست و اظهار داشت: تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و بهره گیری از توان و ظرفیت سایر واحدهای صنعتی در ساخت تجهیزات از مهمترین مزایای استقرار این واحد در شهرك های فناوری مستقر در شهرك های صنعتی است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه كرد: با عنایت به ظرفیت های موجود در میان فارغ التحصیلان دانشگاهی سیاست گذاری و برنامه ریزی مناسبی برای تولید زیرساخت های استقرار این واحدهای دانش بنیان در شهرك های صنعتی انجام شده است تا این واحدها با حداقل هزینه مستقر و به فعالیت در عرصه تولید بپردازند.
صالحی نیا با اشاره به اینكه این مجموعه دانش بنیان در مركز خدمات فناوری و كسب و كار شهرك صنعتی شیراز مستقر شده است، اظهار داشت: در اغلب استان های كشور زیرساخت های مورد نیاز در چارچوب شهرك های فناوری پیش بینی شده است.
وی در ادامه و توسعه فعالیت های مجموعه های دانش بنیان با هدف تكمیل زنجیره ای تولید تاكید و افزود: این سازمان هم در این چارچوب حمایت های خویش را انجام خواهد داد.
صالحی نیا همینطور از حمایت های این سازمان از مجموعه های تولیدی و صنعتی مستقر در شهرك های صنعتی در زمینه های رفع مشكلات در بخش تولید آنها اطلاع داد و اظهار داشت: در بخش حمایت و پشتیبانی مالی هم با استفاده از تسهیلات این سازمان از واحدهای صنعتی و دانش بنیان حمایت می كند.
به گزارش لینك بگیر به نقل از ایسنا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع كوچك و شهرك های صنعتی ایران از بخش های مختلف مركز خدمات فناوری و كسب و كار شهرك فناوری صنایع شیمیایی شیراز بازدید و با توانمندی ها و ظرفیت های این مركز آشنا شد.
در این بازدید مدیر عامل شركت شهرك های صنعتی فارس اظهار داشت: شهرك فناوری صنایع شیمیایی شیراز اولین و تخصصی ترین شهرك صنعتی صنایع شیمیایی كشور است كه با هدف توسعه و گسترش تعاملات و ارتباطات فناوری صنایع در رابطه با نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در فارس و جنوب كشور با واحدهای فناور و مراكز علمی، پژوهشی و دانشگاهی بوجود آمده است.
احد فتوحی اضافه كرد: شهرك فناوری صنایع شیمیایی دارای ۱۰ هكتار مساحت و مركز خدمات كسب وكار هم دارای ۵ هزار و ۳۰۰ مترمربع زیربنا بوده كه با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال بوجود آمده است.
وی با اشاره به اینكه هم اینك در مركز خدمات فناوری و كسب وكار شیراز ۲۹، شركت در حوزه های فنی و مهندسی و مشاوره ای، آزمایشگاه های مرجع، واحدهای دانش بنیان، فن بازار منطقه ای فارس، كلینیك صنعت و بخش های علمی و تحقیقاتی دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی این استان مستقر شده است، اظهار داشت: این شركت ها آماده عرضه خدمات مختلف مشاوره ای و عرضه دانش فنی و مهندسی به صنایع شیمیایی و نفت و گاز و پتروشیمی هستند.
فتوحی تصریح كرد: ارزش ریالی قراردادهای مشاوره ای این شركت ها در ۱۰ ماهه امسال بیشتر از ۱۲ میلیارد ریال بوده است.

دبیر: زهرا حبیب پور


1397/11/11
21:52:28
5.0 / 5
4768
تگهای خبر: ارتباطات , تحقیقات , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی