پارك علم و فناوری خراسان شعار ما بهتر می توانیم را اثبات كرد

پارك علم و فناوری خراسان شعار ما بهتر می توانیم را اثبات كرد لینك بگیر: مشهد- رئیس پارك علم و فناوری خراسان اظهار داشت: این مجموعه با عملكرد ممتاز در حوزه فناوری و نوآوری، شعار ؛ما بهتر می توانیم؛ را به جای شعار؛ما می توانیم؛ به اثبات رسانده است.


رضا قنبری روز یكشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مركز خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار، تصریح كرد: این مجموعه به علت وجود شركت های دانش بنیان موفق با ایده های نو و پشتوانه علمی و دانش فراوان، شاهد موفقیت های فراوان، ایده پردازی های ناب و فعالیت كم نظیر در این حوزه می باشد.
وی بیان كرد: از این منظر پارك خراسان، دومین پارك كشور از نظر كیفیت بالای فعالیت شركت های دانش بنیان و نرخ تبدیل علم به ثروت به حساب می آید.
رئیس پارك علم و فناوری خراسان اظهار داشت: طبق آمارها 95 درصد ایده ها تا رسیدن به عمل شكست می خورد اما تعدد و فراوانی شركت های دانش بنیان و شركت های فناور در پارك خراسان، نشان از انبوه ایده های جوانان توانمند و خوشفكر دارد.
قنبری با اشاره به اینكه هم اكنون حدود 300 شركت دانش بنیان و فناور زیر نظر این مجموعه فعالیت دارند، اضافه كرد: از این تعداد 180 شركت دانش بنیان هستند و بقیه شركت های فناورند.
وی اظهار داشت: اكنون تعداد 80 شركت دانش بنیان در داخل فضای پارك علم و فناوری خراسان مشغول فعالیت هستند.
وی افزود: از ابتدای شروع به كار پارك علم و فناوری خراسان تا كنون 650 شركت فناور و دانش بنیان در این مجموعه متولد و رشد كرده اند.
رئیس پارك علم و فناوری خراسان تصریح كرد: در حوزه انجام فعالیت شركت های دانش بنیان و پشتیبانی از ایده های این واحدها نیازمند شبكه ای همگون و همراه با حضور و همكاری موثر دستگاه های اجرایی و مجموعه های مختلف و دانشگاهی هستیم.
قنبری تصریح كرد: باوجود فعالیت خوب و رو به تعالی شركت های دانش بنیان، گاها مشاهده می گردد كه فقدان استانداردها، عقب بودن قوانین و پیش بینی های قانونی و حمایتی از این مجموعه ها از مواردی است كه ادامه فعالیت را كند می كند.
وی تصریح كرد: در این میان هستند مدیرانی كه با اعتماد به توان دانشمندان و ایده پردازان داخلی و فعالان شركت های دانش بنیان، عرصه را برای حضور و فعالیت آنان باز كرده و با استفاده از محصولات شركت های دانش بنیان این خطر را به جان می خرند و فضا را برای نمایش توان جوانان خلاق و توانمند باز می كنند.
وی اظهار داشت: باید در كنار معرفی این مدیران آینده نگر به مردم، فرهنگ سازی در زمینه فعالیت ها و محصولات شركت های دانش بنیان صورت گیرد تا به این طریق شاهد آگاهی بخشی به سایر مدیران، مجموعه ها و البته مردم باشیم.
پارك علم و فناوری خراسان وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت خویش را از سال 1381 با هدف افزایش ثروت در جامعه با استفاده از تشویق و ارتقای فرهنگ نوآوری و افزایش قدرت رقابت در بین شركتها و موسساتی كه بر پایه علم و دانش فعال می باشند، شروع كرده است.
7496/5132


1397/05/21
14:26:57
5.0 / 5
4425
تگهای خبر: دانش بنیان , شركت , علم , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی