رقابت های ایده پردازی در تربت حیدریه شروع شد

رقابت های ایده پردازی در تربت حیدریه شروع شد لینك بگیر: تربت حیدریه - هفتمین دوره مسابقات كارگاه ایده پردازی آخر هفته (استارت آپ ویكند) پنجشنبه با حضور 11 تیم دانش آموزی در كانون فرهنگی شهید فاضلی تربت حیدریه شروع شد.


مدیر مركز رشد واحدهای فناوری تربت حیدریه در حاشیه رقابت ها به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت ها با هدف یافتن یك مدل كسب و كار تقاضامحور و با قابلیت اجرایی شدن، برگزار شده است.
مسعود جمشیدیان با اشاره به اینكه امسال رقابت ها از 2 خصوصیت خاص برخوردار می باشد كه خصوصیت نخست تنها شركت دانش آموز است كه با همكاری پژوهشسرای دانش آموزی این شهرستان محقق شده، اضافه كرد: خصوصیت دوم آن است كه برای اولین بار مفاهیم 'هوش مالی' هم در درقابت ها گنجانده شده تا شركت كنندگان از هم اكنون با موضوعاتی چون مدیریت هزینه در كسب و كار آشنا شده و تجربه آموزی كنند.
وی اظهار داشت: ظرف سه سالی كه از برگزاری رویدادهای ایده پردازی در تربت حیدریه می گذرد، توجه خاص مسئولان سبب شده تا ترویج فرهنگ كسب و كارهای مبتنی بر استارت تاپی در این شهرستان رشد كرده و در نتیجه اكنون شاهد فعالیت دانش آموزانی هستیم كه از حالا دغدغه مالی و كسب درآمد دارند و این می تواند برای این نسل، آینده پرباری رقم بزند.
جمشیدیان تصریح كرد: اگر بخواهیم به زبان ساده استارت آپ را معرفی نماییم، به شركت های نوپایی گفته می گردد كه با یك ایده ساده و اولیه شروع می كنند و به سرعت رشد می یابند و به درآمد می رسند.
وی اضافه كرد: استارت آپ ویكند همایش و رویدادی آموزشی تجربی در سراسر دنیا است كه معمولا انتهای هفته برگزار شده و افراد خلاق و پرانگیزه شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیك گرد هم آمده و در مدت 56 ساعت به ارائه ایده ها و یا پروژه های خود می پردازند.
جمشیدیان اظهار داشت: نحوه اجرا به این شكل است كه هر نفر ایده خویش را در مدت زمان یك دقیقه مطرح می كند و سپس ایده های برتر انتخاب می شوند و با تشكیل گروه هایی روی عملی كردن آن ایده كار می كنند و در نهایت در ساعات پایانی ایده هایی كه روی آن كار شده، مجددا عرضه می شوند.
مركز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 كیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 /1744


1397/04/21
19:45:51
5.0 / 5
5430
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی