نفرات برتر استارتاپ ویكند ارومیه معرفی گشتند

نفرات برتر استارتاپ ویكند ارومیه معرفی گشتند لینك بگیر: ارومیه- دهمین دوره از رویداد استارتاپ ویكند آذربایجان غربی با عنوان ' روشا / رویداد شتاب آذربایجان ' با حضور 150 شركت كننده زن و مرد در ارومیه برگزار گردید و در نهایت ایده ؛ مبلمان آنلاین ؛ بعنوان ایده برتر این رویداد معرفی گردید.


رئیس پارك علم و فناوری آذربایجان غربی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان كرد: ایده i-pay بعنوان رتبه دوم و ایده ' كلكتور خورشیدی' و' كیف پول الكترونیكی سالین' بعنوان رتبه سوم این رقابت ها معرفی گشتند و همینطور ایده ' دست بند نجات' هم شایسته تقدیر شناخته شد.
حسن حیدری با اشاره به اینكه 10 تیم از روز چهارشنبه 19 اردیبهشت جاری به مدت سه روز در ارومیه با هم به رقابت پرداختند، ادامه داد: 10 ایده به مرحله دوم دهمین رویداد استارتاپ ویكند راه یافته بودند كه بعد از 54 ساعت بررسی توسط 14 تسهیل گر(منتور)، سه ایده بعنوان رتبه های برتر انتخاب شدند.
وی اضافه كرد: ایده های برتر به پارك علم و فناوری معرفی گشتند تا حمایت های لازم در جهت اجرای آنها صورت بگیرد.
رئیس پارك علم و فناوری آذربایجان غربی بیان كرد: این رویداد از ابتدای سال 1396 و با حضور علاقه مندان به كارآفرینی در آذربایجان غربی شروع شده است و هر ماه یك بار اجرا می گردد.
به گزارش لینك بگیر به نقل از ایرنا استارتاپ ویكند /Startup Weekend/ یك رویداد آموزشی تجربی در سراسر دنیاست كه در سه روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می گردد.
در این برنامه شركت كنندگان پر انگیزه ای مثل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب ها و طراحان گرافیك گرد هم می آیند تا طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح كنند، گروه تشكیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا نماید.
در استارتاپ ویكند ایده های زیادی مطرح می گردد اما در این برنامه تنها 'اجرا' اهمیت فراوان دارد.
در این برنامه شركت كنندگان همگی در یك فضای مشترك قرار می گیرند و با كمك مربیان خبره كه از میان كارآفرینان موفق انتخاب شده اند، ایده ها را به كسب و كار تبدیل می كنند.
در آخر برنامه تیم ها طرح های خویش را به هیاتی از داوران كه از میان جامعه سرمایه گذار و استادان دانشگاهی و كارآفرینان هستند، عرضه می كنند.
8135/3072


1397/02/23
15:33:59
5.0 / 5
4590
تگهای خبر: شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی