ثبت 80 شركت دانش بنیان در سیستان و بلوچستان

ثبت 80 شركت دانش بنیان در سیستان و بلوچستان لینك بگیر: زاهدان - ایرنا - مدیركل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: 80 شركت دانش بنیان در چند سال اخیر در این استان بوجود آمده كه تا كنون 25 اختراع را به ثبت رسانده اند.


ماندانا زنگنه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح كرد: ثبت این شركت ها زمینه اشتغال افزون بر360 شغل مستقیم و 450 شغل غیر مستقیم را فراهم نموده است.
وی اضافه كرد: مراكز كارآفرینی، مراكز رشد، پارك های علم و فناوری و فن بازار در چند سال اخیر در دانشگاه های سیستان و بلوچستان فعالیت های بسیار خوبی داشته اند.
وی بیان كرد: دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سیستان و بلوچستان حمایت مالی و كمك به سیر روند اداری طرح های با قابلیت تجاری شدن شركت های دانش بنیان برای خروج این استان از تولیدات صنعتی سنتی را در اولویت خود قرار داده است.
زنگنه اظهار داشت: همینطور این دفتر از طرح ها و ایده های شركت های دانش بنیان و پارك های علم و فناوری سیستان و بلوچستان كه قابلیت تجاری شدن دارند با امضای تفاهم نامه با بانك های عامل از نظر تامین منابع مالی و سیر مراحل اداری به كارآفرینان كمك خواهد نمود.
به گزارش لینك بگیر به نقل از ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 كیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت كشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان كشور به حساب می آید.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اكبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در كانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال كنید. @irnazahedan


1396/10/01
14:09:47
5.0 / 5
4733
تگهای خبر: دانش بنیان , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی