دبیر ستاد هفته پژوهش البرز:

دریچه ای جدید در پژوهش و فناوری

دریچه ای جدید در پژوهش و فناوری به گزارش لینك بگیر دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان البرز اظهار داشت كه هفته پژوهش و دستاوردهای آن دریچه ای جدید را به روی ما باز كرد و تلاش های محققان و پژوهشگران به نمایش گذاشته شد.


به گزارش لینك بگیر به نقل از ایرنا، اسحاق جلالیان روز پنجشنبه در آیین اختتامیه نمایشگاه هفته و پژوهش و فناوری استان البرز كه در دانشگاه پیام نور این استان برگزارشد، اضافه كرد: این نمایشگاه نشان داد كه به درستی این استان قطب علم وفناوری در حوزه های مختلف دانش آموزی، دانشجویی، صنعت و دستگاه های اجرایی است.
وی تصریح كرد: در این نمایشگاه توجه به اقتصاد دانش بنیان، اهداف اقتصاد مقاومتی و برنامه های وزارت علوم در جهت ثروت آفرینی، تحقیقات و علوم شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز اضافه كرد: این دستاوردها نشان داد كه محققان و پدارند می تواند مسیرهای روشنی را برای توسعه اقتصادی اجتماعی سیاسی برای ما فراهم كند و در استان هم این شرایط مهیا است.
وی اظهار داشت: در این نمایشگاه نتایج شركت های دانش بینان و كارآفرینان و استارت آپ های دانشگاه ها و انجمن های علمی را شاهد بودیم.
تلاش های صنعت استان و تحقیقات دانشگاهی نشان داد كه البرز توانمندی و ظرفیت بالایی دارد و آنچه كه در البرز باید بیش از همه مورد توجه قرار گیرد توجه به منابع انسانی توانمند استان است.
وی با اشاره به اینكه هفته پژوهش از ابتدای سال 96 كار خویش را آغاز كرد به ریاست استاندار شروع كرده بود، اظهار داشت: جلسات سیاست گذاری برای این هفته حدود 8 جلسه برگزار گردید و كمیته های هفته پژوهش كه از دستگاه های مختلف تشكیل می شوند، برنامه های خویش را ارائه كردند.
جلالیان با اشاره به اینكه فضای نمایشگاهی امسال دو برابر سال قبل بود، تصریح كرد: موقعیت این نمایشگاه در كنار مجتمع های دانشگاهی سبب شد پژوهشگران استقبال خوبی از این نمایشگاه داشته باشند.
وی اظهار داشت: كمیته ها برای تعیین تحقیقات و فناورهای برتر كار خویش را از ابتدای این نمایشگاه آغاز كردند به طوریكه در انتها انتخاب 18 غرفه برتر، 11 دستگاه اجرایی برتر، 8 فناور برتر، 9 طرح تحقیقاتی برتر، 9 ایده برتر و 9 پژوهشگر برتر نتیجه داوری كمیته ها است.
این مسئول افزود: همینطور جذب نزدیك به 15 میلیارد تومان فن بازار در جهت ثروت آفرینی از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه است.
جلالیان در انتها اظهار داشت: هفته پژوهش امسال مقدمه راه بلندی است كه در مسیر ماست و امیدواریم برای سال های آینده بهتر و موفق تر این كار را انجام دهیم.

 

1396/09/10
00:16:34
5.0 / 5
4589
تگهای خبر: فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی