اجرای توافق تهران و جاكارتا در حوزه علم و فناوری

اجرای توافق تهران و جاكارتا در حوزه علم و فناوری به گزارش لینك بگیر سرپرست وزارت علوم، بر اجرایی شدن سریع توافق های پیشین تهران و جاكارتا در توسعه همكاری های علمی پژوهشی و فناورانه از جمله در زمینه تبادل استاد و دانشجو میان دو كشور تصریح كرد.



به گزارش لینك بگیر به نقل از وزارت علوم، سید ضیاء هاشمی، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با وزیر علوم و تحقیقات جمهوری اندونزی، بر اجرایی شدن سریع توافق های پیشین تهران و جاكارتا در توسعه همكاری های علمی پژوهشی و فناورانه از جمله در زمینه تبادل استاد و دانشجو میان دو كشور تصریح كرد.
وی اظهار داشت: تقویت روابط علمی با جمهوری اندونزی به عنوان بزرگترین كشور مسلمان جهان برای ایران اهمیت زیادی دارد و در همین راستا ملاقات رسمی وزیر علوم ایران با وزیر علوم و تحقیقات جمهوری اندونزی در دو سال قبل برگزارشد.
وی با اشاره به تفاهم نامه همكاری مشترك ایران و اندونزی برای گسترش همكاری های علمی، برای اجرای شدن این تفاهم نامه بخصوص در زمینه تبادل استاد و دانشجو ابراز امیدواری كرد.
سرپرست وزارت علوم اظهار داشت: در سالهای بعد از انقلاب اسلامی ایران و بخصوص در دو دهه اخیر در ایران پیشرفت های زیادی صورت گرفته است و ایران در خیلی از موضوعات مرتبط با برنامه توسعه علمی می تواند به این كشور كمك كند.
 

1396/07/18
14:40:43
5.0 / 5
4871
تگهای خبر: فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی