در ۲۰۱۸؛

تولید خودروی هیدروژنی قدرتمند

تولید خودروی هیدروژنی قدرتمند لینك بگیر: یك شركت خودروسازی از اتومبیل «اس یو وی» جدیدی رونمایی كرده كه دارای سلول سوختی هیدروژنی بوده و حتی در سرمای ۳۰- درجه سانتیگراد نیز حركت می كند. این خودرو ۲۰۱۸ به بازار خواهد آمد.



به گزارش لینك بگیر به نقل از نیواطلس، شركت هیوندای سال گذشته طرح اولیه خودرویی با سلول سوختی هیدروژنی به نام FE Fuel Cell را در نمایشگاه ژنو عرضه كرد. این شركت اكنون تصاویری از یك خودروی SUV با سوخت هیدروژنی رونمایی كرده كه سال آینده به بازار می آید.
مهمترین نكته درباره این خودرو وجود سلول سوختی هیدروژنی است. این شركت از سال ۲۰۱۳ میلادی فروش خودروهایی با این ویژگی را به طور محدود آغاز كرده اما معتقد است خودروی هیدروژنی جدیدش نسبت به نمونه های پیشین، عملكرد و كارآمدی بهتری دارد.

این خودرو با موتور ۱۲۰ كیلوواتی(۱۶۱ اسب بخار) نسبت به نسخه قبلی ۲۰ درصد قدرت بیشتری دارد. همچنین افرادی كه در شرایط آب و هوایی نامساعد زندگی می كنند نیز می توانند حتی در هوای ۳۰-درجه سانتیگراد از این خودرو استفاده كنند. خودروی مذكور به تازگی در كوهستان های برفی استرالیا آزمایش شده است. به گفته شركت هیوندایی در این خودرو از هزینه های تولید سلول سوختی نیز كاسته شده است.
همچنین خودرو می تواند مسافت ۵۸۰ كیلومتر را بدون نیاز به سوخت طی كند. این سلول سوختی خود به تنهایی با ۶۰ درصد كارآمدی فعالیت می كند.

داخل خودرو نیز صفحه های نمایش از شلوغی داشبور كاسته اند. صندلی ها نیز از چرم مصنوعی و الیاف تهیه شده اند.
هنوز قیمت این خودرو مشخص نیست اما هیوندای اعلام كرده این خودرویSUV سال آتی در كره جنوبی رونمایی می شود.
 

1396/05/26
23:58:55
5.0 / 5
5517
تگهای خبر: فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی