لاهوتی خبر داد

وعده رئیس سازمان فضایی برای پرتاب سه ماهواره ایرانی تا آخر سال

وعده رئیس سازمان فضایی برای پرتاب سه ماهواره ایرانی تا آخر سال لینك بگیر: سخنگوی فراكسیون مستقلین ولایی مجلس از وعده رئیس سازمان فضایی كشور برای پرتاب سه ماهواره جدید ایرانی تا آخر سال آگاهی داد.


مهرداد لاهوتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نشست بامداد امروز فراكسیون مستقلین با رئیس سازمان فضایی كشور اظهار داشت: ایشان در این نشست عنوان نمود كه هم اكنون ۲۰۶۲ ماهواره در فضا وجود دارد كه متعلق به كشورهای مختلف است و پیش بینی می شود به ۲۰ تا ۳۰ هزار ماهواره افزایش پیدا كند.
وی ادامه داد: در مورد كاربردهای ماهواره ها هم توضیحاتی ارائه و عنوان شد كه ماهواره ها می توانند در بحث های كشاورزی، حمل و نقل، نظامی، شبكه های بانكی، حوادث و موارد مختلف كمك كنند.
لاهوتی تصریح كرد: طبق گزارش ارائه شده در جلسه فراكسیون مستقلین ماهواره های كشورهای بزرگ دنیا از دقت بالاتری برخوردار می باشند و تا ۳۰ سانتیمتر را هم تحت مراقبت دارند كه نشان از دقت بالای آنها دارد. این رقم در مورد ماهواره های ایرانی یك تا پنج متر است و تلاش می شود به یك متر برسد.
لاهوتی تصریح كرد: رئیس سازمان فضایی در این نشست همین طور اظهار داشت كه تا اختتام امسال سه ماهواره جدید كه هم ماهواره و هم پرتاب كننده هر دو با استفاده از توان داخلی كشور تولید شده اند نیز پرتاب می شود.



1398/07/21
19:56:42
5.0 / 5
4294
تگهای خبر: تولید , ماهواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی