آذری جهرمی:

مهلت سرویس دهندگان اینترنت تمام شد توجیهات قابل قبول نیست

مهلت سرویس دهندگان اینترنت تمام شد توجیهات قابل قبول نیست لینك بگیر: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به انتها مهلت بهبود كیفیت خدمات پشتیبانی شركت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی نوشت: توجیهات مدیران شركت ها در این خصوص قابل قبول نیست.


به گزارش لینك بگیر به نقل از مهر، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: مهلت دو هفته ای برای بهبود كیفیت خدمات پشتیبانی به اتمام رسید و توجیهات مدیران شركت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی، قابل قبول نیست.

وی اشاره كرد: آنها باید بیشتر تلاش كنند و هنوز با مطلوب فاصله معناداری دارند، چون خودشان جدی وارد گود اصلاح روال ها شدند و ما هم در وزارت ارتباطات كمكشان می نماییم. وزیر ارتباطات پیش تر مهلتی دو هفته ای به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سرویس دهندگان اینترنت داده بود تا در این مدت وضعیت بخش پشتیبانی مشتریان در شركت های ارائه دهنده اینترنت بهبود پیدا كند. آذری جهرمی در یك رشته توئیت از تماس خود با پشتیبانی مخابرات (شماره تلفن ۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر آگاهی داده و از كیفیت پاسخگویی پشتیبانی این شركت ها انتقاد كرده بود: «پاسخ گویی اصلاً خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم.»

جهرمی در ادامه توئیت خود تاكید كرده بود كه فقط دو هفته به سازمان رگولاتوری و شركت های ارائه دهنده اینترنت مهلت می دهد تا وضع را اصلاح كنند وگرنه شخصاً به این مساله ورود پیدا خواهدنمود. او این ضرب الاجل را با تاكید خاصی بیان كرده و تاكید كرده بود كه در زمینه حق الناس هیچ تعارف و خط قرمزی وجود ندارد.



منبع:

1398/04/02
14:17:55
5.0 / 5
4873
تگهای خبر: ارتباطات , ارتباطات و فناوری اطلاعات , اینترنت , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی