مدیركل امور اقتصادی و دانش بنیان دانشگاه مطرح كرد

بازمهندسی رشته های كشاورزی در دانشگاه آزاد

بازمهندسی رشته های كشاورزی در دانشگاه آزاد به گزارش لینك بگیر مدیركل امور اقتصادی و دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: باید رشته های كشاورزی را بازشناسی و به داوطلبان و جامعه معرفی نماییم.


به گزارش لینك بگیر به نقل از ایسنا، دكتر پیام نجفی در جلسه ای كه با حضور كاظم خاوازی معاون وزیر جهاد كشاورزی، دكتر احمد آذین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و تعدادی از مسئولان در واحد دانشگاهی اصفهان برگزار شد، اظهار نمود: رشته های كشاورزی در سال های اخیر، به دلیل عدم معرفی درست و توجه خانواده ها به بعضی از رشته های زودبازده از نظر در آمد، با بی مهری روبرو شده و جذب در این رشته ها خیلی كم بوده است.
مدیركل امور اقتصادی و دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: باز مهندسی رشته های كشاورزی در مرحله انجام است و نیاز داریم كه این رشته ها را بازشناسی و به داوطلبان و جامعه معرفی نماییم، چون نیاز آینده كشور به متخصصان این رشته ها بسیار زیاد است.
دكتر نجفی اظهار نمود: پروژه بذر الان یكی از مهم ترین پروژه های كشور است و باید به آن توجه ویژه ای داشت و در سطح كشور توسعه داد، چون كه كشور به انواع مختلف بذر نیاز دارد. این پروژه عظیم ملی باعث می شود كه نه تنها كشور در این زمینه به خودكفایی برسد، بلكه با صادرات آن به درآمدزایی ارزی كشور كمك شایانی می شود.
وی با اشاره به استفاده از جوانان نخبه در كنار اساتید دانشگاه در این پروژه، تصریح كرد: ۲۰ دانشجوی نخبه علمی و علاقه مند علاوه بر اساتید متخصص در مركز تحقیقات بذر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان مشغول به كار هستند. توجه به این گونه طرح ها نه تنها سبب اشتغال زایی فارغ التحصیلان می شود، بلكه خیلی از كمبودهای ناشی از واردات هم رفع می شود.
مدیركل امور اقتصادی و دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان كرد: برای تولید انبوه علاوه بر مزرعه تحقیقاتی واحد اصفهان (خوراسگان)، در ۵۰ هكتار از اراضی زراعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مجلسی هم برنامه ریزی كرده ایم تا مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با قدرت در این طرح ملی مشاركت داشته باشد.




منبع:

1398/03/12
16:02:09
5.0 / 5
4521
تگهای خبر: تحقیقات , تولید , دانش بنیان , سئو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی