امید در افتتاحیه كلینیك مشاوره و اشتغال خبر داد

ایجاد بیشتر از ۱۰۰ مركز نوآوری در دانشگاه های علمی كاربردی كشور

ایجاد بیشتر از ۱۰۰ مركز نوآوری در دانشگاه های علمی كاربردی كشور لینك بگیر: رئیس دانشگاه علمی كاربردی اظهار داشت: امسال بیشتر از ۱۰۰ مركز نوآوری در دانشگاه های علمی كاربردی كشور به وجود آمده است كه دو مركز آن سهم استان چهارمحال وبختیاری بود.


به گزارش لینك بگیر به نقل از ایسنا، محمدحسین امید، ۱۵ اسفندماه در آئین افتتاحیه كلینیك مشاوره و اشتغال دانشگاه جامع علمی كاربردی چهارمحال و بختیاری اظهار نمود: كلینیك مشاوره و اشتغال دانشگاه علمی كاربردی در ۳۱ استان كشور به راه افتاده است.
ایشان سپس هدف از طریق اندازی این كلینیك ها در سطح كشور را نمایش مشاوره های لازم به دانشجویان و دانش آموختگان عنوان نمود و اضافه كرد: امید است كه این افراد بتوانند طرح های خودرا دنبال كنند، ایده بگیرند و از طریق های لازم برای ثبت شركت باخبر شوند.
امید در ادامه اشاره كرد: برای مشاوره در این كلینیك از اساتید برجسته دانشگاه و كارآفرینان برتر استفاده خواهد شد.
رئیس دانشگاه علمی كاربردی اشاره كرد: دانشجویان، دانش آموختگان و كسانی كه به دنبال راه اندازی كسب و كار هستند، می توانند از این كلینیك و مشاوره های آن بهره ببرند.
امید با اشاره به اینكه مكمل این افتتاح كلینیك ها در مراكز جامع علمی كاربردی ایجاد مراكز نوآوری در دانشگاه علمی كاربردی است، اشاره كرد: امسال بیشتر از ۱۰۰ مركز نوآوری در دانشگاه های علمی كاربردی كشور به وجود آمده است كه دو مركز آن سهم استان چهارمحال و بختیاری بود.
ایشان سپس اظهار داشت: امید است در سال ۹۸ تمام مراكز علمی كاربردی حداقل یك مركز نوآوری داشته باشند.
رئیس دانشگاه علمی كاربردی درانتها با اشاره به اینكه تسهیلات ارزان قیمت در اختیار شركت هایی كه علاقه مند به تأسیس مركز نوآوری باشد قرار می گیرد، بیان كرد: این نوع مراكز نوآوری در استان هایی كه مشكل اقتصادی و بیكاری دارند، همچون استان چهارمحال و بختیاری می تواند به كاهش نرخ بیكاری كمك نماید.



1397/12/15
22:25:26
5.0 / 5
4417
تگهای خبر: شركت , علم , وب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی