شكایت از شركت اپل به علت كاهش سرعت آیفون های قدیمی

شكایت از شركت اپل به علت كاهش سرعت آیفون های قدیمی به گزارش لینك بگیر تا كنون دو دعوای جمعی علیه شركت اپل اقامه شده است كه در آن ها اپل به علت فریب دادن مشتریان با استفاده از یك شیوه «غیراخلاقی» برای كند كردن مدلهای قدیمی گوشی آیفون تحت تعقیب قرار گرفته است.


به گزارش روز شنبه گروه اخبار علمی ایرنا از تلگراف، شركت اپل روز پنجشنبه تایید كرد كه توان پردازشی گوشیهای iPhone 6، 6S و 7 را با استفاده از به روزرسانی نرم افزاری كاهش داده است تا مشكل اتمام شارژ باتری را رفع كرده و از اجزای داخلی گوشی محافظت كند.
مدعیان نخستین دعوا كه روز پنجشنبه در كالیفرنیا اقامه شد، خواستار توقف اقدامات اپل در جهت كاهش توان پردازشی گوشیها و پرداخت غرامت به كاربرانی شدند كه از این كاهش توان متضرر شده اند.
دعوای دوم توسط شهروندان اوهایو، ایندیانا و كارولینای شمالی اقامه شد و مدعیان خواستار پرداخت خسارت به علت نقض مقررات حمایت از مصرف كننده شدند.
شاكیان معتقدند با عنایت به همزمانی كاهش سرعت گوشیهای قدیمی با عرضه مدل جدید آیفون، شركت اپل از رویه های تجاری خیراخلاقی بهره برده و به روزرسانی نرم افزاری بر خلاف آنچه اپل ادعا می كند، برای رفع اشكال گوشیها نبوده بلكه طرحی برای كاهش هدفمند سرعت گوشیها یا كاهش كارآیی آن ها بوده است.
شركت اپل جدیدترین و گران ترین گوشی خود موسوم به iPhone X را در ماه اكتبر با قیمت 1000 پاوند به بازار عرضه كرد.


 

1396/10/02
00:53:40
5.0 / 5
4974
تگهای خبر: نرم افزار , آیفون , تلفن همراه , موبایل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی