از روز گذشته آغاز شد؛

اختلال گسترده در خدمات آنلاین بانکی سنگاپور

اختلال گسترده در خدمات آنلاین بانکی سنگاپور به گزارش لینک بگیر خدمات آنلاین بزرگ ترین بانک جنوب شرق آسیا برای دومین روز متوالی گرفتار مشکل شده و کاربران به این خدمات دسترسی ندارند.



به گزارش لینک بگیر به نقل از رویترز، بانک دی بی اس گروپ که مقر اصلی آن در سنگاپور است، از تداوم اختلال در خدمات آنلاین خود اطلاع داده است. نقص مذکور از سه شنبه بامداد شروع شده و منجر به اعتراض و نارضایتی گسترده مشتریان شده است.
این بانک سنگاپوری روز چهارشنبه در صفحه فیسبوک خود نوشت: "خدمات ما اوایل بامداد امروز به حالت عادی بازگشتند. متأسفانه مشکلات عرضه بانکداری دیجیتال روز گذشته باردیگر تکرار شد و این بر خدمات ما تاثیر گذاشت."
بخش عمده این مشکلات در ارتباط با اپلیکیشن های پرداخت آنلاین بانک مذکور بوده و در یک دهه اخیر بی سابقه توصیف شده است.
سنگاپور بزرگترین بازار خرده فروشی و مدیریت ثروت برای این بانک به حساب می آید که در کشورهایی همچون هنگ کنگ، اندونزی و هند هم فعالیت دارد.
این بانک درباره علت این اختلال توضیح بیشتری نداد. بیشتر از دوهزار نفر ذیل مطلب فیس بوکی این سایت اظهارنظر کردند. کاربران گفتند که نمی توانند به حساب های بانکی دیجیتال خود وارد شوند و بعضی از آنها درخواست غرامت کردند.

1400/09/03
14:13:50
0.0 / 5
463
تگهای خبر: آنلاین , اپلیكیشن , خدمات , دیجیتال
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی