حاكمیت سایبری در خارج از كشور-۴۴

رگولاتور انگلیس بر پروسه حذف كوكی های كروم نظارت می كند

رگولاتور انگلیس بر پروسه حذف كوكی های كروم نظارت می كند لینک بگیر: گوگل به سازمان ناظر بر رقابت انگلیس اجازه می دهد بر پروسه حذف کوکی های طرف سوم از مرورگر کروم و توسعه و طراحی فناوری جایگزین جهت تبلیغات هدفمند نظارت کند.


به گزارش لینک بگیر به نقل از آسوشیتدپرس، گوگل به رگولاتورهای انگلیس اجازه می دهد بر پروسه حذف فناوری ردیابی تبلیغات از مرورگر کروم نظارت کند. این قسمتی از مجموعه تعهداتی است که شرکت مذکور پیشنهاد کرده تا بطور جهانی و پیش از اجرای تحقیقات آنتی تراست خود انجام دهد. سازمان ناظر بر رقابت انگلیس مشغول بررسی پیشنهادات گوگل درباره حذف کوکی های طرف سوم از مرورگر کروم است برای اینکه رگولاتورها بیم آن دارند که کوکی های مذکور رقابت در بازار تبلیغات دیجیتال را زیر پا بگذارند و قدرت گوگل در بازار را گسترش دهند. گوگل برای برطرف نمودن این نگرانی ها مجموعه ای از تعهدات را پیشنهاد کرده؛ همچون آنکه به «سازمان رقابت و بازارهای انگلیس» اجازه می دهد بر پروسه طراحی و توسعه فناوری تبلیغاتی جایگزین نظارت کند. آندرئا کوشلی مدیر ارشد اجرائی این سازمان می گوید: ظهور شرکت های فناوری بزرگ مانند گوگل چالش های مختلفی برای ناظران رقابت در سراسر جهان ایجاد کرده است. برای حل این چالش ها به روشی جدید نیاز است. درهمین راستا «سازمان رقابت و بازارهای انگلیس» با شرکت های فناوری همکاری می کند تا رفتارهای آنها در بازار را شکل دهد و باتوجه به منافع مصرف کنندگان از رقابت محافظت کند. طبق این تعهد گوگل به سازمان ناظر اجازه می دهد مرزهایی برای شیوه استفاده و جمع آوری اطلاعات کاربران جهت تبلیغات دیجیتال تعیین کند. همین طور این شرکت تعهد می دهد در تکنولوژی جدید تبلیغات آنلاین کسب وکار خودش را بر رقبا ترجیح ندهد. گوگل در یک پست وبلاگی اعلام نموده در صورتیکه سازمان رقابت و بازارهای انگلیس تعهدات ارائه شده را تأیید کند، موارد مذکور در سراسر جهان اجرا می شوند. کسب و کارهای مختلف با بهره گیری از کوکی های طرف سوم، می توانند تبلیغات هدفمند را به شیوه موثرتری انجام دهند. با این وجود کوکی های مذکور نگرانی هایی درباب حفظ حریم خصوصی ایجاد کرده اند، برای اینکه با بهره گیری از آنها می توان کاربر را در فضای اینترنت ردیابی کرد. طرح گوگل برای حذف کوکی های طرف سوم در مرورگر کروم، صنعت تبلیغات دیجیتال را دگرگون کرده است و بسیار بیم آن دارند که فناوری های جدیدتر فضا را برای رقبای تبلیغات آنلاین این شرکت تنگ تر کند. این طرح شامل جایگزین کردن «شناسه های فردی» با تکنیک جدیدی است که کاربران را در گروه های بزرگی که بر طبق علایق آنها ایجاد شده، مخفی و همزمان تاریخچه مرورگر روی دستگاهها حفظ می نماید تا حریم خصوصی فرد حفظ شود.

1400/03/22
21:55:25
0.0 / 5
915
تگهای خبر: آنلاین , اینترنت , تبلیغات , تحقیقات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی