به زودی در ژاپن

سافت بانك یك كافه رباتیك تاسیس می كند

سافت بانك یك كافه رباتیك تاسیس می كند به گزارش لینك بگیر شركت ˮسافت بانكˮ تصمیم دارد به تاسیس یك كافه رباتیك بپردازد و ربات شبه انسان خویش را در آن به كار بگیرد.


به گزارش لینك بگیر به نقل از ایسنا و به نقل از آی ای، فناوری رباتیك به صورت قابل ملاحظه ای قابل پیشرفت است و ژاپن، بزرگترین مدعی در این حوزه به حساب می آید.
بزودی یك كافه در توكیو، شاهد كار كردن ربات ها خواهد بود. مقرر است ربات شبه انسان شركت "سافت بانك"(SoftBank) معروف به "پپر"(Pepper) در كنار انسان ها آغاز به كار كند. نام این كافه، "پپر پولار كافه"(Pepper Parlor café) خواهد بود. مقرر است كه انسان ها، بعنوان پشتیبان ربات پپر در این كافه حضور داشته باشند.


سافت بانك در اطلاعیه ای اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح، فراهم آوردن فضایی است كه همكاری انسان ها و ربات ها در آن به معرض نمایش گذاشته شود و چشم اندازی از آینده زندگی با ربات ها هم به نمایش درآید. ما می خواهیم نه تنها برای راحتی و كارآیی بلكه برای توسعه امكانات مردم و خوشبختی آنها، ربات ها را بسازیم.



ربات پپر
پپر، رباتی شبه انسان است كه هوش عاطفی دارد و می تواند در محیط های ساختاربندی نشده هم عملكرد خویش را داشته باشد. این محیط ها می توانند فضاهایی همچون خانه، رستوران، كافه یا فروشگاه را شامل شوند.
این اولین بار نیست كه پپر در كنار انسان ها كار می كند چونكه هم اكنون هم در فضاهایی مانند فرودگاه، دانشگاه، بانك و فروشگاه به همكاری با انسان ها مشغول می باشد.
پپر، تنها رباتی نیست كه مقرر است در كافه "پپر پولار" كار كند. ربات دیگری كه در این كافه مشغول به كار خواهد شد، ربات شبه انسان معروف به "نائو"(Nao) است كه می تواند سرگرمی خوبی برای مشتریان باشد و به تمیز كردن كافه هم بپردازد.


آینده ای كه در آن، ربات ها بدون كمك انسان كار كنند، دور نیست و تاسیس پپر پولار كافه، یك گام مهم در این حوزه به حساب می آید.



1398/09/13
16:00:12
5.0 / 5
4345
تگهای خبر: دانش , شركت , فناوری , وب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی