برگزاری هفتمین ماراتون برنامه نویسی موبایل، آخرین مهلت ثبت نام

برگزاری هفتمین ماراتون برنامه نویسی موبایل، آخرین مهلت ثبت نام لینك بگیر: هفتمین ماراتون برنامه نویسی موبایل كشور، از ۲۸ تا ۳۰ شهریور ماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.


به گزارش لینك بگیر به نقل از ایسنا، این رویداد معتبرترین و با سابقه ترین مسابقه در حوزه برنامه نویسی موبایل كشور است كه از سال ۱۳۹۰ تا كنون ۶ دوره این مسابقات در سطح كشور برگزار شده و تیم های برنامه نویسی گوناگونی را وارد بازار كار كرده است. در این مسابقات تیم های برنامه نویسی ۴۸ ساعت فرصت دارند تا نسخه اولیه یك برنامه تلفن همراه در حوزه های مشخص شده توسط كمیته ارتباط با صنعت مسابقه را به تیم داوری تحویل دهند. در كل این مدت تیم ها در محل برگزاری رویداد قرنطینه هستند و تیم های داوری و مشاور به صورت كامل بر نحوه عملكرد تیم ها نظارت می كنند. در آخر تیم های برتر با نظر داورها به مرحله نهایی راه پیدا می كنند و فرصت دارند تا باردیگر برنامه خویش را برای داوران عرضه كنند.
بر مبنای اعلام دبیرخانه رویداد، ۲۰ شهریور ماه آخرین مهلت ثبت نام است و ثبت نام در این مسابقات به صورت مجانی انجام می شود، گروه ها در چارچوب تیم های ۲ الی ۴ نفره خواهند بود و تامین محل استراحت، وعده های غذایی، میان وعده ها و اینترنت پرسرعت بر عهده برگزار كننده ماراتون است.
شناسایی تیم های برنامه نویسی برجسته كشور، شناسایی ایده های بكر و خلاقانه و ورود این تیم ها به بازار كار از اهداف اصلی برگزاری رویداد است.
علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و كسب اطلاعات بیشتر به وب سایت http: //mpm.sharif.ir رجوع كنند و یا با شماره تلفن ۵-۶۶۰۲۸۹۶۳-۰۲۱ تماس بگیرند.



1398/05/24
09:20:35
5.0 / 5
4815
تگهای خبر: اینترنت , برنامه نویسی , تلفن همراه , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی