تاثیر ویدئو ماركتینگ بر سئو

تاثیر ویدئو ماركتینگ بر سئو لینك بگیر: بسیاری از بازاریاب های محتوا همچنان از اهمیت ویدئو ماركتینگ در بهبود سئوی وب‌سایت غافل می باشند. اما سوال مهم این است كه بازاریابی ویدئویی چگونه بر بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جست‌وجو تأثیر گذاشته و چگونه می‌توان از آن در استراتژی بازاریابی محتوا استفاده نمود.


طبق آخرین اطلاعاتی كه از به‌روزرسانی الگوریتم‌های گوگل در اختیار است، صفحات دارای ویدئو، ۵۳ درصد بیشتر احتمال حضور در صفحه نخست نتایج جست‌وجو را دارند و به نوعی گوگل، نتایج ویدئویی را در اولویت قرار می‌دهد. البته همچنان هم تاثیر محتوای متنی در سئوی وب‌سایت را نمی‌توان نادیده گرفت. بهترین روش‌ها برای قرار‌گرفتن در صفحه نتایج ویدئویی گوگل، این است كه ویدئوی شما باید كوتاه و كمتر از ۴ دقیقه باشد و همچنین دارای rich video snippets یا همان قطعات كوچك ویدئویی باشد.
 
افزایش كلیك 
 
تحقیقات نشان می‌دهد كه نتایج جست‌وجوی دارای ویدئو، میزان ۴۱ درصد بیشتر از محتوای متنی كلیك می‌خورند. درصد زیادی از این كلیك‌ها به دلیل همان rich video snippets ها هستند كه در كنار نتایج جست‌وجو به نمایش درمی‌آیند. برای مثال یوتیوب به طور خودكار، این تصاویر كوچك را ایجاد می‌كند اما برای تاثیرگذاری در سئو نباید به یوتیوب برای انجام این كار اكتفا كنید چراكه ریچ اسنیپت‌های ویدئویی كانال یوتیوب شما یا دیگر وب‌سایت‌های اشتراك ویدئو، كاربر را مستقیما به آن سایت هدایت می‌كنند نه دامنه و وب‌سایت شما. 
1396/04/25
19:31:33
5.0 / 5
542
تگهای خبر: وب , سایت , سئو , گوگل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی