توسط یك مقام مسئول؛

نحوه پشتیبانی از پیام رسانهای بومی تشریح شد، معرفی ۵ پیام رسان داخلی

نحوه پشتیبانی از پیام رسانهای بومی تشریح شد، معرفی ۵ پیام رسان داخلی لینك بگیر: عضو هیات مدیره شركت ارتباطات زیرساخت با تشریح حمایت وزارت ارتباطات از پیام رسان های بومی اظهار داشت: ۵ پیام رسان بومی معرفی شده توسط مركز ملی فضای مجازی، حمایت می شوند.


به گزارش لینك بگیر به نقل از وزارت ارتباطات، حمید فتاحی در یك برنامه تلویزیونی با اشاره به اینكه وزارت ارتباطات برای پشتیبانی از پیام رسان های داخلی نخستین كنفرانس خبری آنلاین وزیر ارتباطات را روی یكی از شبكه های اجتماعی داخلی برگزار كرده است، اضافه كرد: ما در وزارت ارتباطات تنها به حمایت های فنی بسنده نكرده ایم و در سایر حوزه ها هم از پیام رسان های داخلی حمایت كرده ایم كه تدوین لوایح پنجگانه حقوقی فناوری اطلاعات و ارتباطات از آن جمله است. عضو هیات مدیره شركت ارتباطات زیرساخت با اشاره به اینكه در حوزه فضای مجازی نرم افزارهایی داریم كه بیش از ۳۰ میلیون بار دانلود شده اند، اضافه كرد: ما با تمام امكانات در وزارت ارتباطات در تلاشیم تا از پیام رسان های داخلی حمایت نماییم و عرضه تسهیلات در قالب وام وجوه اداره شده با سود ۸ درصد و حذف تمام روال های بانكی در این راستا انجام شده است. وی با تاكید بر یك سوم شدن تعرفه پهنای باند مصرفی این پیام رسان های تصریح كرد: وزارت ارتباطات در ادامه پشتیبانی از پیام رسان ها، فضای هم مكانی برای نصب تجهیزات و ۳۰۰ گیگابیت اینترنت مجانی در اختیار آنها قرار داده است. فتاحی با اشاره به پیام رسان های «ویسپی»، «ای گپ»، «گپ»، «بیسفون پلاس» و «سروش» اظهار داشت: شورای عالی فضای مجازی ۵ پیام رسان را بعنوان پیام رسان های بومی معرفی كرده است و وزارت ارتباطات به صورت تمام قد در حوزه زیرساخت و سایز حوزه ها از این پیام رسان ها حمایت می كند. وی ادامه داد: مشكلات فنی قابل حل هستند و اگر تمام سازمان های مسئول طبق سند شورای عالی فضای مجازی به وظایف خود عمل كنند، سایر مشكلات هم حل خواهد شد. عضو هیات مدیره شركت ارتباطات زیرساخت خاطرنشان كرد: وقتی كاربران از محصولی استفاده كنند سرمایه گذاری روی آن توجیه پذیر می شود؛ بنابراین اقناع عمومی و آگاهی دادن در مورد خدمات گسترده پیام رسان های داخلی همچون راهكاری موجود برای رونق بخشیدن به عملكرد این پیام رسان هاست. وی اضافه كرد: آگاهی افكار عمومی، معرفی خدمات، صرفه اقتصادی و حفظ حریم خصوصی همچون امكاناتی است كه باید در فضای این شبكه ها صورت بگیرد تا مورد اقبال عمومی قرار بگیرند. عضو هیات مدیره شركت ارتباطات زیرساخت اظهار داشت: این فضا را نمی توان با قوانین حقوقی و تجاری ۵۰ سال قبل اداره كرد و باید فارغ از فضای واقعی برای این پیام رسانها، قوانینی در نظر گرفت؛ بنابراین این فضا نیازمند بازنگری و نوسازی است.

1397/01/01
12:39:55
5.0 / 5
4731
تگهای خبر: ارتباطات , پیام رسان , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی