ارتباط تابلوهای تبلیغاتی هوشمند با عابران

ارتباط تابلوهای تبلیغاتی هوشمند با عابران لینك بگیر: هوشمندسازی پیامهای تبلیغاتی آنلاین با بررسی علایق و سلایق كاربران امر تازه ای نیست، اما اخیرا یك تابلوی بزرگ تبلیغاتی هم به شیوه ای مشابه هوشمند شده است.



به گزارش لینك بگیر به نقل از دیجیتال ترندز، تمامی شركت های تجاری دوست دارند، پیام های تبلیغاتی خویش را برای افراد علاقمند به فعالیت های خود و به گونه ای نمایش دهند كه شاهد بیشترین تاثیرگذاری بر این افراد باشند. از همین رو هدفمندسازی نمایش تبلیغات بازرگانی برای آنان اهمیت زیادی دارد.
ایجاد تغییراتی در تابلوهای تبلیغاتی بزرگ نصب شده در خیابان ها و میادین به گونه ای كه آنها بتوانند با درك وضعیت عابران، خودروها و غیره پیام های مرتبط نمایش دهند تحول بزرگی است كه به زودی در لندن اتفاق می افتد.
لندسك، یكی از بزرگترین شركت های تبلیغاتی انگلیس، تابلوی بزرگ تبلیغاتی خود در منطقه توریستی Piccadilly Circus لندن را به روز كرده تا چنین خدماتی را عرضه دهد. این تابلو تقریبا در كل سال ۲۰۱۷ خاموش بود و طی این مدت شش نمایشگر جداگانه جایگزین تابلوی بزرگ واحد آن شد كه ۹۰ متر مربع مساحت دارد. دقت تصاویر این تابلوی تبلیغاتی بیش از ۴K است.
دوربین های مخفی موجود در این تابلوی تبلیغاتی به روزشده قادر به ردگیری و شناسایی مدل كالاهای قابل مشاهده در محیط اطراف، رنگ خودروهای عبوری و غیره برای نمایش آگهی های مرتبط است. همینطور نمایش آگهی در تابلوهای یادشده بر مبنای شرایط آب و هوایی ممكن است. كاربران و عابران هم می توانند به طور آنی با نمایشگرهای تبلیغاتی تعامل داشته باشند.
هنوز مشخص نیست این تجربه جدید تا چه حد باعث جلب توجه مردم و عابران پیاده می شود، اما موفقیت این روش تازه تحولی اساسی در صنعت تبلیغات بوجود می|آورد.
 

1396/07/24
19:18:36
5.0 / 5
509
تگهای خبر: هوشمند , تبلیغات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی