ایرانسل روابط عمومی سرآمد دیجیتال کشور شد

ایرانسل روابط عمومی سرآمد دیجیتال کشور شد لینک بگیر: ایرانسل لوح تندیس نشان ویژه‌ی روابط عمومی سرآمد دیجیتال و تندیس جایزه‌ی ملی روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی را دریافت کرد.


به گزارش تجاری خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، هفدهمین دوره‌ی سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و مراسم پایانی هجدهمین جشنواره‌ی بالاترین های روابط عمومی ایران، با پیام ویدیویی خانم تسوکو سوقی هارا رییس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) بعنوان سخنران ابتدایی و سخنرانی دکتر علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بعنوان سخنران پایانی و با شعار «روابط عمومی پساکرونا؛ تغییرات، الزامات و پیامدها» بامداد و عصر امروز یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰، با حضور فعالان ارتباطات و روابط عمومی ایرانی و بین المللی، در سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی صداوسیما اجرا شد. در این سمپوزیوم که با حمایت انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) و با حضور پروفسور باقر ساروخانی پدر جامعه شناسی ارتباطات ایران بعنوان دبیر علمی برگزار شد، متخصصان رشته‌ی ارتباطات و روابط عمومی، طی سخنرانی ها و کارگاه های تخصصی، آخرین یافته ها و دیدگاه های خود را، خصوصاً درباب شرایط حاکم بر روابط عمومی ها در دوران پساکرونا، برای حاضران در مراسم، تشریح کردند. در این مراسم، برمبنای رأی هیأت داوران، روابط عمومی ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به سبب توجه به معیارهای تعالی و سرآمدی در حوزه‌ی دیجیتال و اهتمام در پیاده سازی و اجرای آنها، شایسته‌ی دریافت لوح تندیس «نشان ویژه‌ی روابط عمومی سرآمد دیجیتال» کشور شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت. ایرانسل همچنین، تندیس «جایزه‌ی ملی روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی» را از «هجدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی بالاترین های روابط عمومی ایران» دریافت کرد. رییس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)، در یک پیام ویدیویی به این مراسم، با اهمیت ترین وظیفه‌ی روابط عمومی ها در دوران پساکرونا را تقویت ارتباط بین افکار عمومی و سازمان ها برای تثبیت روندهای ارتباطی در این دوران دانست و بر لزوم آمادگی روابط عمومی ها برای مواجهه با این شرایط، با وجود تأثیرات دوران کرونا، تاکید کرد. قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در این مراسم با اشاره به پیش بینی تحول قابل توجه در صنعت گردشگری و رشد شدید تقاضا در دوران پساکرونا، نقش روابط عمومی ها در برقرار ارتباطات لازم و معرفی ظرفیت های گردشگری را دراین زمینه تأثیرگذار برشمرد و اظهار داشت که روابط عمومی ها، پل ارتباطی مردم با نهادها هستند و می توانند انسجام درونی سازمان ها را نیز بالا ببرند. هفدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، در مقطعی که جهان هنوز درگیر بیماری کووید-۱۹ است و تجربه ای تاریخی را پشت سر می گذارد، کوشش کرد تا با روش علمی-پژوهشی و مشارکت استادان ایرانی و خارجی، به یک بیانیه و جمع بندی درباب احصای تغییرات و تأثیرات ناشی از آنها بر روابط عمومی در دوره‌ی پساکرونا دست یافته و دریابد که تأثیرات و تغییرات آتی روابط عمومی بر پایه‌ی کرونا چگونه خواهد بود و چه تأثیراتی را بر حرفه‌ی روابط عمومی خواهد داشت.


منبع:

1400/10/27
23:00:06
0.0 / 5
413
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی